Trendyol, Kayseri ve Konya’daki e-ihracatçı iş ortaklarıyla buluştu

GÜNDEM (TR360) - Türk360.tr | 22.03.2025 - 03:55
 

Trendyol, Kayseri ve Konya’daki e-ihracatçı iş ortaklarıyla buluştu

TRENDYOL, ürettikleri ürünleri e-ihracat yoluyla yurt dışındaki müşterilere ulaştıran Kayserili ve Konyalı iş ortaklarıyla bir araya geldi. Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin’in ev sahipliğinde gerçekleşen iftar yemeklerinde, katılımcılarla şirketin e-ihracat hedefleri paylaşıldı.
Trendyol, Kayseri ve Konya’da düzenlediği iftar yemeklerinde iş ortaklarıyla bir araya geldi. Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin’in ev sahipliğinde düzenlenen buluşmalarda şirketin e-ihracat hedefleri de paylaşıldı.   Konuyla ilgili olarak Şahin, “Trendyol olarak e-ihracatın sunduğu fırsatları değerlendirmeyi, ülkemizin rekabetçi gücüne destek olmayı önemli bir sorumluluğumuz olarak görüyoruz. Yaptığımız yatırımlarla Türkiye’deki iş ortaklarımızı Körfez, Avrupa ve Azerbaycan’daki müşterilerle buluşturarak e-ihracat yoluyla Türkiye’nin sınır ötesi ticaretteki potansiyelini açığa çıkarmayı, böylece iş ortaklarımızın işlerini büyütmelerine katkı sunmayı hedefliyoruz. ‘Made in Türkiye’ etiketli ürünleri, dünya pazarlarında milyonlarca yeni müşteriyle buluşturuyoruz. Satıcılarımızın küresel pazarlarda rekabet gücünü artırmak ve işini kolaylaştırmak için yenilikçi teknolojilerimizden pazarlama yatırımlarına her konuda yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.    
TRENDYOL, ürettikleri ürünleri e-ihracat yoluyla yurt dışındaki müşterilere ulaştıran Kayserili ve Konyalı iş ortaklarıyla bir araya geldi. Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin’in ev sahipliğinde gerçekleşen iftar yemeklerinde, katılımcılarla şirketin e-ihracat hedefleri paylaşıldı.

Trendyol, Kayseri ve Konya’da düzenlediği iftar yemeklerinde iş ortaklarıyla bir araya geldi. Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin’in ev sahipliğinde düzenlenen buluşmalarda şirketin e-ihracat hedefleri de paylaşıldı.

 

Konuyla ilgili olarak Şahin, “ Trendyol olarak e-ihracatın sunduğu fırsatları değerlendirmeyi, ülkemizin rekabetçi gücüne destek olmayı önemli bir sorumluluğumuz olarak görüyoruz. Yaptığımız yatırımlarla Türkiye’deki iş ortaklarımızı Körfez, Avrupa ve Azerbaycan’daki müşterilerle buluşturarak e-ihracat yoluyla Türkiye’nin sınır ötesi ticaretteki potansiyelini açığa çıkarmayı, böylece iş ortaklarımızın işlerini büyütmelerine katkı sunmayı hedefliyoruz. ‘Made in Türkiye’ etiketli ürünleri, dünya pazarlarında milyonlarca yeni müşteriyle buluşturuyoruz. Satıcılarımızın küresel pazarlarda rekabet gücünü artırmak ve işini kolaylaştırmak için yenilikçi teknolojilerimizden pazarlama yatırımlarına her konuda yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.

 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve turk360.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.